Bizimlə əlaqə saxlayın

Dünyanın ən çox satılan 10 markası – SİYAHI

ARAŞDIRMA

Dünyanın ən çox satılan 10 markası – SİYAHI

Araşdırma şirkəti Kantar Worldpanel hər il “Brand Footprint” hesabatını dərc edir. Şirkət qlobal hesabatında tez istehlak olunan məhsullar (FMCG) bazarında ən yaxşı markaların renkinqini göstərir.

Araşdırmanın məqsədi dünyanın müxtəlif yerlərində yerli zövqləri, trendləri və davranışları ortaya çıxarmaq və bunların istehlakçıların qərarlarını necə təsir etdiyini öyrənməkdir. Tədqiqat dünya əhalisinin 74%-nin 300 milyard istehlakçı qərarlarını və 44 ölkədə 15 000 markanı əhatə edib.

Moneta.az sonuncu hesabata istinadən top 10 markanı diqqətinizə çatdırırır.

10. Dove (Unilever)

8. Indomie (Indofood)

8. Indomie — owned by Indofood. This Asian instant-noodle brand ranks number one in Indonesia and has expanded out of Asia into Turkey.

6. Pepsi (PepsiCo)

6. Pepsi — owned by PepsiCo. Egypt is one of the few corners of
the world where Pepsi is chosen more often than Coca-Cola.

5. Lays (PepsiCo)

4. Maggi (Nestlé)

4. Maggi — owned by Nestlé. This is Nestlé's highest-ranking brand. It produces instant soups, stocks, sauces, and noodles.

3. Lifebuoy (Unilever)

3. Lifebuoy — owned by Unilever. This year, Lifebuoy attached disinfecting devices to shopping trolley handles in the UAE and in Indonesia and it created a warning system providing mobile alerts to remind people to wash their hands thoroughly. It also made the red packets traditionally handed out to family and friends at Chinese New Year double up as usable soap.

2. Colgate (Colgate-Palmolive Company)

1. Coca-Cola (The Coca-Cola Company)

Şərh yazmaq üçün tıklayın

Şərh yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

+ ARAŞDIRMA

Facebook Səhifəmizi Bəyənin

GÜNÜN ƏN ÇOX OXUNANLARI

Yuxarı